emir05 oğlum bu ay sonunda 6 yaşına girecek, 1. Sınıfa gidiyor. Sınıf ortalaması genel olarak yakın aylar sadece bir kaç çocuk var yaşı büyük maalesef ki genelde problem çıkartan çocuklar yaşı büyük olanlar. Anasınıfı öğretmenimiz bir yıl daha ana sınıfına giderse okuldan soğur, okuma yazma için hazır bence başlatın dedi. Biz de o şekilde başladık oğlum da bizde memnunuz.