Kızlar bugün tam 20 gunluk olduk :) 20 gün önce çatım dar olduğu için sezeryan kararı almıştık doktorumla sabah 9 da yatışım yapıldı .doktorumun gün içinde 2.sezeryan hastası olduğum için 10 buçuk gibi ameliyathaneye alındım sonda yi normal odada uyusturmadan taktılar ama çok az bi acı oluyor kesinlikle dayanilmicak gibi değil biraz bekleme odasından sonra amelyathaneye alındım belden uyuşma ignesi kilolu olduğum için 3.denemede ancak oldu ama normal igne vurdurur gibi hatta dedim 3 kere denendi ama acı hissetmedim iğneden sonra doktorum ameliyathane odasına geldi .ben uyusmadim zannediyorum çünkü karincalanma hissi bende olmadı hatta doktoruma baslamiyalim ben uyusmadim dedim doktorumda başlamiyoruz önce Bi batikonla temizlik yapicaz dedi ama o sıra başlamışlar bile ameliyata anestezi doktoru surekli başınızda bekliyor arkadaşlar. Anestezi doktoruna napiyolar ben uyusmadim galiba dediğimde şimdi bebegi çıkaracaklar dedi yani bebegi çıkarmaları 10 dk surmemistir .Ben 11:28 de bebeğimin sesini duydum hemen giyinmeye götürdüler o an bebeğimi goremedim çok soğuk ilk giydilerim dediler daha sonra dikiş işlemleri olurken 2 kere bebeğimi görmem için getirdiler .ameliyat bitiminden sonra uyandırma odası var orda ayaklarımı hareket ettirene kadar bekledim o sırada bebek yanımdaydı 1 bebek hemşiresi emzirmek için yardım ediyor .Saat 2 de tamamen ayaklarimjn uyuşuklugu geçip hareket ettirince bebegimle birlikte normal odaya geçtik ilk 4 saat ayağa kalkmama izin vermediler daha sonra ayağa kalktım ilk kalkista biraz canınız aciyor ama dayanilmicak değil kesinlikle bana doktorum gaz çıkartabilirsen yemek yiyebilirsin dediği için ve çok acıktığım için surekli yürüdüm 1 saate gazımda cikti ertesi gün taburcu olduk ilk Bi 5 gün yan yatamiyosunuz yataktan kalkarken Bi destek arıyorsunuz ama geçiyor arkadaşlar biz suan 20 gunluk olduk ben normal hayata döndüm tüm islerimi kendim hallediyorum .Sormak istedikleriniz varsa sorabilirisniz