Btldrcn Kızlar merhaba bugün adet günüm kasıklarımda sürekli batma var idrar testim negatif çıktı bu ay hamilelik Yok demek mi bu yoksa adet olmaZsa test pozitif e döner mi Bilen bilgilendirirse çok sevinirim teşekkürler şimdiden 🙏🏻
Ozgakbs Btldrcn benimde negatif çıkmıştı günüm geçtiği halde, sonra bi kez daha yaptım 1 hafta sonra pozitif 🙈
Esrayusuf Btldrcn bence bekle o kasık ağrısı döllenme olabilir benimde öyleydi hamile çıktım ama senin göğüsler ne durumda ağrı şişkinlik damarlarda belirginlik ve kahverengi kısmında kötülük genişleme var mı
Esra7814 Btldrcn canm 4 gün gecikince gördüm ben benmde ilk negatifti hic stres yapma Bn hala adet agrısı cekıyorm
Btldrcn Esrayusuf kasık ağrılarım ve batmalarım devam ediyor göğüs ağrım da koltuk altlarıma doğru var ama hiç bir adet zamanında aşırı göğüs ağrısı yaşamadım zaten
Esrayusuf Btldrcn o zaman gebelik başlangıcıdır folik asit kullanıyor musun kullanmıyorsan gebelikte olmasa şuan gebelik düşünüyorsun sonuçta başlaman lazım bak ben hamile değilim şuan ama bir süre sonra nasipse düşünüyorum içiyorum folikasit