Kızlar bugün 19+5 olduk, dün gece çok gazım vardı 2de uyandım ve sabah 7de ancak uyuyabildim. Son iki haftadır çok net hissediyordum oğlumun hareketlerini ama dün gece uyanık kaldığım süre boyunca çok şiddetli vurduğunu farkettim yani karnım hala büyümedi ve dün geceye kadar elimi karnıma koyduğumda tekmeler dışardan hissedilmiyordu ben hep derinlerden hissediyordum. Ama geceden beridir hatta şu an yazarken bile vuruyor ve elimi karnıma koyunca hissediyorum vurduğunu. Birde hala gazım var ve haliyle birazda ağrım var bununla alakalı değildir diye düşünüyorum. Aranızda hiç böyle bir anda tekmeleri sert hisseden oldu mu çünkü ben 16.hafta gibi minik minik hissetmeye başladım şiddeti yavaş yavaş arttı o yüzden bir gecede dışardan hissedilince şaşırdım açıkçası 😂