gunaydın kızlar bu ay letu kullandım dun doktora gıttım sag tarafta 23 mm sol tarafta 18 mm yumurtam varmıs 2 adet ıgne vurdu gonapepytl bugun test yaptım ovulasyon sanırım pık bakıp yorumlarsanız sevınırım doktor ayrıca bugun ılıskı olsun dedı gynoseed jel ile birlikte degerlendırdım ovulasyona bakar mısın rıca etsem pik mi
