Kızlar 3 aylık hamileyim yani 3. Hamileliğim ilki düştü bi oğlum var ama 3 ünde de burnum kanadı dr a sormuştum oğlumda kbbye git normal değil demişti ama o zaman gidememiştim yani öyle akıp kanamıyor ama mesela silince falan kan geliyor hep. Böyle olup kbb ye giden var mı acaba neden kanar ya