ipek1816 Adete 6 gün kala ovülayon testim pozitif oldu daha önce yaşayan varmı 21 ekimde de pozitifti
Deletedmom_787 ipek1816 çift yumurtlama olmuştur bu yumurtlamayı da değerlendirir ve hamile kalırsanız ikizleriniz olabilir 💕
gulsahh52 myangelson biyolojik olarak yumurta çatladıktan sonra ikinci bir yumurtlama olmaz genellikle doğru olan budur eğer tekrar ovulasyonda pik çıkarsa belirtiler doğrultusunda gebeliğe işaret , yada hormonal dalgalanmayla alakalı bir durumdur.
myangelson ipek1816 eğer yumurtlamaysa ki koyu diyorsunuz adetinizi de ileri atar 14 gün haberiniz olsun
myangelson ipek1816 daha yumurtlama üzerinden 1 hafta geçmiş ovulasyon ile gebelik görmek için erken. Genelde öyle olanlar adet gününe yakın görüyorlar
CEKAS gulsahh52 yoo olur? Çift ovulasyonun nadir de olsa meydana geldiği durumlar var. Çift yumurta ikizleri de zaten bu şekilde oluyor. Bununla birlikte hormonal dalgalanma sebebiyle de LH yükselebilir, direkt hamileliğe bağlamamak gerekli.
myangelson gulsahh52 yoo çok kişi oluyor burada ikinci kez yumurtlayan ayriyetten kendi başıma da çok geldi. Olmaz diye kesin konuşmak saçma olmuş biraz. Herkesin başına gelmese de bir çok kişi ile karsilastim ikinci kez yumurtlama goren. Ovulasyonda tekrar pik görüldüğünde öncelik olarak tekrar yumurtlama düşünülür ertesi güne silinme vs olmazsa daha sonra farklı ihtimaller düşünülür.
gulsahh52 CEKAS zaten genellikle doğru kabul edilen durumu söyledim ben , soulemıs olduğun şey mümkün değil demedim ama az bir ihtimal
myangelson gulsahh52 biyolojik olarak olmaz demek bir olumsuzluk cümlesi ya hani. O da bir kesinlik barındırıyor haberiniz olsun.
gulsahh52 myangelson biyolojik demek olumsuzluk barındıran bir kelime değildir , tıpta normal olarak kabul edilen demektir. Ki doktorlar bile hicbirsey hakkında kesin konusamazken biz burada hiçbir konuya kesinlik veremeyiz.