iremiko_ Kızlar gebe kalmadan önce bi kere vurundum ayda bir vuruncaktım hamile kaldım vurulmadım doktora sordum artık vurulabilirsin dedi ama ben biraz korkuyorum vurulan var mı bu haftalarda bi sorun olmaz dimi
myangelson iremiko_ doktorunuz onay vermis zaten neden korkuyorsunuz. Hamilelikte hap formunu onermiyorlar genelde
iremiko_ myangelson ne biliyim transfer döneminde vurdurma demişlerdi de o yüzden kalçadan diye o zaman vurulayım bu haftalarda b12 gerekiyormuş sanırım
myangelson iremiko_ vurdurabilirsin diyen kendi doktorunuz mu? Kim vurdurma demişti? Yani vitaminler gerekli bebekler kanimizdan besleniyor ilk 3 ay
iremiko_ vanilya_kokusu_ bende pzt gidicem artık eklem ağrılarım çok arttı magnezyum ve b12 için takviye isticem en son b12 için yine bekleyelim biraz demişti ama hem ağrılar hemde et vs çok tüketemiyorum
myangelson iremiko_ ikisi de kadın doğum yani 🤦🏻♀️ benim kadın doğum doktorum da aile hekimi de vurdurabilirsin dedi. Doğumdan sonra da iğneye gerek görmedi sprey verdi mesela dahiliye. Hap kesinlikle yasakmış
iremiko_ Ha1999 aslında iğne verende çok bana sadece transfer döneminde olduğum için embriyolog suan vurdurma demişti