Ben kızımda çalışır raporu alıp 36. Haftada doktora gidip rapor isteyip çalışamaza çevirmiştim 38 de de doğum olmuştu. Sonrasında kullandım yani üstüne bide 6 ay ücretsiz izin almıştım ama o 6 ay dolmadan istifa edip şehir değiştirmek durumunda kaldım. Sonrasında daha çok bebekle vakit geçirdiğimiz için sonraya kalması çok daha iyi olur sizin için işiniz rahatsa sizi zorlamıyosa çalışmanızı tavsiye ederim