kartanesi___ ben yapmadım anca bebegim dogdugunda yapmayı planlıyorum,nazara inanan bi insan olarak böyle paylasımları kendi adıma dogru bulmuyorum zaten çevremdeki tanıdıklarım arkadaşlarım hamileliğimden haberdar sosyal medyada paylasınca ne olacak ne degisecek ki..anı olarak kalsın istedigimde fotografımı cekinip galerimde saklıyorum