Kızlar benim 15 Ekim’de bir leklenmem oldu 22 ekim yada 25 Ekim batdi dün kan verdim maalesef hiç umut yoktu 0.50 döngünün 34.gunu daha adet de yok sadece beyaz akinti var kaygan çamaşırı islatan doktor ilaç da vermedi bekle dedi çok gecikmemis daha geç döllenme vs olmaz değil mi değer 0.50 çıktı çok düşük umutlar bitti duphaston var evde kullanıp regl olsam mi