Sehrbnn Kimler son 99 un altında kızlar kimlerin kaçıncı çocuğu cinsiyetleri ne sezeryanla mı normal mi hadi dertleşelim..
HavvaM0806_ Sehrbnn uygulamaya göre 70 gün 1 2 hafta erken alırım dedi ilk gebeliğim sezeryan olduğu için yani son 8 9 hafta kaldi cinsiyeti erkek
Havin49_ Sehrbnn malesef daha o kadar ilerlemedik ikinci gebeliğim 20 haftalık bakalım bize ne zaman a gün vericek
anneoluyorummm103 Sehrbnn son 59 bizimde ilk bebiş benimkide erken gelecek gibiydi en son bakalım yarın kontrol var son durumu neymiş anlıcam 😂
Sehrbnn azlp 4. Sezeryanım olacak benm yeni doğum yaptım hemen hamile kaldığım için iç dikişlerden dolayı erken olma ihtimali var yani doktorum öyle söyledi
Enguzelbekleyis8080 Sehrbnn merhaba bende üçüncü sezeryani olacağım nisanda nasipse birinci zor ikinci kolay olmuştu benim sizin üçüncü nasıldı acaba
kubos_ Sehrbnn bizim de son 30 günümüz ama bence o kadar beklemeyecek gibi bebişim. Öyle hissediyorum 😂
anneoluyorummm103 Sehrbnn bebişim boyu kilosu geri düşmüş maalesef erken doğumla ilgili bir şey demedi nstye girdim simdi 🫤
Sehrbnn anneoluyorummm103 hiç canını sıkma inşallah bebiş kilo alır normal düzeyine döner Allah’ın izniyle..
Sarfaraz_17 Sehrbnn 96 kaldı sezeryanla olacağı için daha erken olacak 4 ncü hamilelik ve bir düşük hepsinin arası kısa büyük kızım 3 yaşında 2 nci kızım 1 buçuk 26+2 haftalık hamileyim
Sehrbnn Sarfaraz_17 sizin yine bir buçuk var arası benim 2 ay arası bebeğim yeni doğmuştu hamile olduğumu öğrendim şu an tam 26 haftalığım
Sehrbnn Aysenurkeser özelde olacaksa doğum sezeryan isterseniz olur ama devlette olacaksa ve ilk doğumsa normale öncelik veriliyor..