Kızlar selam doktorum prilam yazdı o olmadan mide bulantısından bişey yiyip içemiyorum yaklaşık 1,5 aydır gece 2 adet yatmadan 1 saat birşey yemeyip öyle kullanıyorum sabahta 1 adet bişeyler yemeden yarım-1 saat önceden kullanıyorum kullanıyorum 11+2 deyiz şuan geçen abimle eşim çok ilaç kullanıyorsun bebeğe bir zarar gelmesin felan diyip beni içerlettiler. Her hangi bir zararı olur mu bebeğe ya da bana bu durumu yaşayanlar var mı? İlacı doğru kullanıyorum değil mi?