7 haftalık hamileyim ilk öğrendiğim zamanlarda çok mutlu olmuştum çok heyecanlıydım içim içime sığmıyordu ama çok kaygılıydım aynı zamanda. Son 1 haftadır heyecanım yatıştı kaygılarım azaldı ama şimdi de canım hiç bişey yapmak istemiyor kimseyle görüşmek istemiyorum her gün ağlıyorum kendimi eve kapattım gece uyumakta zorlanıyorum hamilelikten önce antidepresan kullanıyordum onun etkisi mi yoksa hormonların etkisi mi acaba