baharbahce27 Günaydın kızlarrr 27 haftalık hamileyim tetonozun ikincisini bu sabah yaptırdım. Tetonoz hakkında bilgisi olan var mı ya da 27 haftalıkken yapılması normal mi sizce?
Leontiine baharbahce27 normal canım evet bende ilkini 22. Haftamda yaptırdım 2. Dozu da 26’da diye hatırlıyorum 1 ay geçmeden yapmıyorlar.