Hilaliko S.a. Kızlar 6+2 haftalık hamıleyım keseyı, ıcındekı yolksacı ve kalp atıslarını duydum bugun fakat doktorum yolksac denılen seyın 5mm oldugunu soledı sağlıksız gebelık dedi haftaya gel olmadı kurtaj dedı moralım bozuldu dunya basıma yıkıldı sandım 😔 ama aynı gun baska doktora gıttım oda saglıklı oldugunu ve herseyın yolunda gıttıgını soledi eger bu bebegı aldırırsan yazık etmıs olursun dedı ne ypıcam ben smdı kafam cok karısık 😔 lütfen akıl verın bana 😟
Babymam Hilaliko ilk kez böyle birşey duyuyorum kalp atışı bebek herşey var ama sağlıksız ilgincmiş gercekten🤷♀️
Shrrife Hilaliko sağlımsız gebelik ise zaten düşer bebek inşallah değildir. Sen sık sık kontrole git inşallah bişey olmaz ne ilkinin dediği ile moralini boz ne diğerinin dediği ile rahatla
Hilaliko Babymam yolksacı 3 olması gerekırken 5 mm miş ordan bu Sağlıksız gebelık tanısını koydu kromozom bozuklugu olabılır dedı bende ılk defa duydum bılmıyorum 😔
morvili Doktorlar çok soğukkanlı. Malesef böyle şeyleri rahatça söyleyip insanı başından aşağı kaynar su dökülmüşe çeviriyolar. Dediği doğruda olabilir yanlısda olabilir canım tedbiri elden bırakma ve mutlaka bir kaç doktora daha görün
Hilaliko Shrrife aynen annemde oyle dedı ama bılmıyorum gercekten kafam okadar karısıkkı rabbım bana dogru yolu gostersın 😔🤲🏼🤲🏼
Nalanktl Hilaliko mümkün olduğunca fazla doktora git ve sonuca göre sen karar ver. Ben olsam en az 5 doktora giderim hatta Prof falan mümkünse
AcemiAnneee Hilaliko 7 mm dı benımde sımdı kocaman bı kız oldu 31.haftamdayım gönlünü ferah tut dua et
Linasena Mrb benimde 5 hafta 3 gunluk bi gebeligim var beta 10000 cikti dun doktoruma gittigimde kesenin gelismedigini sagliksiz bir gebelik oldugunu cumaya kadar kendiliginden dusmezse kurtaj olmam gerektigini soyledi yarin baska bi doktora daha gidicem boyle bisey yasayan oldu mu
Hilaliko Linasena degerın de gayet ıyı sende gıt baska doktora haberlseslım canım 😔 cunku ben 5 haftalıkmıydı neydı yaptırmıstım kan degerım 2400 kusurdu
Ggizemsnl Linasena değerin gayet yüksek. Hatta fazla yüksek benim 7 katım falansın o derece. doktor mol gebelikten falan bahsetti mi canım
EsZe Linasena ne demek kese gelişmiyo? Yani bebeğin boyutu normal ama kese mi küçük? Benim öyleydi çünkü 1 hafta sonra falan kendiliğinden kocaman oldu çok şükür. Şimdi 16+1’iz. Sakın acele karar vermeyin
ikicocuklubiranne Linasena kese daha geç oluşabiliyor geç döllenmeye bağlıyorlar hatta bu durumu bu kadar erken nasıl bu kanıya varıp bu kadar emin konuşabiliyor çok ilginç 🤷🏼♀️
Selinnnce Hilaliko bazi doktorlar nasil doktor olmus anlamiyorum o kadar kotuler o kaadar korkutucularki. Kesinlikle 2 doktorla kalma bence 3. Doktorada git. Inanma kotu soylenenlere