penbe_karisi aysegulk07 ay durduuu sanki ya bu Ekim ayı bitmedi bı türlü Eylül jet hızıyla geçmişti 😁😁
zeh6363 penbe_karisi bugün 17 hafta olduk hafta ay konusunu anlamadım gitti şuan ben 5 e yenimi girdim yoksa 1 haftadır mı 5 teyim
Buseeeee66 zeh6363 merhaba belirtileriniz var mı acabaaa bende 16+2 ama bianda bütün belirtilerim bitti
kartanesi___ penbe_karisi Yarın 23 haftalık oluyoruz ve hamilelik hesabında 23 haftalık bebek 6 aylık oluyormuş😵💫
zeh6363 Buseeeee66 ya baştan beri en çok yoran koku hassasiyeti göğüs hassasiyeti 15 haftada kasık ağrısı olmuştu ama şuan iyiyim geçti gibi hepsi hissedemiyorum daha cinsiyet öğrendiniz mi siz
ersozka Buseeeee66 ben de 16′dayım dün sürekli tansiyon düşüklüğü yasadim ama böyle ayılmalı bayılmalı….. bulantılarım da aynen devam maalesef