Hayalperest0232 Ben hamileliğimde çok ağır idrar yolu enfeksiyonu geçirmiştim ve bebekten anneye geçme durumu olabiliyormuş, doktorumun dediği bu.
Hayır malesef yanımda değil şu an yoğun bakımda muhtemelen cuma toplar dedi doktorum
Eğer antibiyotik tedavisi başlanırsa bebişinize en az 1 hafta tedavi öneriyorlar doktorlar çünkü antibiyotik kullanım etkisini en iyi 1 haftada gösteriyormuş.
Korkmayın oranın adı yoğun bakım bebişinizin yanınıza girdiğinde göreceksiniz emme refleksi olmayan bebekler dahil oradalar.
Gönlünüzü ferah tutun🤲🏻