suhedaadsz Bende sizin gibiyim geçen hafta 5 haftalıktık sadece kesesi göründü bebek görünmedi ve kalp atışıda yoktu. 6-7 haftalıkken gel kalp atışını duyarız dedi doktor. Bende cuma gününe randevu aldım. Bakalım inşallah duyarm kalp atışını. Sende 6 haftalığın sonu 7. Haftanın başı gibi gitt duyarsın inşallah.