Kubraa06 İzmir egepol hastanesinde doğum yapanlar acaba ne kadar ücret ödedi doğum paketini öğrendim ama çok mantıklı gelmedi sadece doğum ücretini sormayı unuttum doğum yapanlar yardımcı olabilir mi
Gokturkmom_ Kubraa06 hastaneden çok memnun kaldım ama doğum fiyatı hakkında bilgim yoktu benim özel sağlık sigortam vardı.Siz hangi doktora gidiyorsunuz?
melaly Kubraa06 ben ilk doğumumu orda yaptım şükran hanıma gidiyordum. Mesai saatlerinde doğurursan kendi doktorun giriyordu doğuma. Benim pazar günüydü dr gökalp girdi. Ve istemeden sez oldum. Keşke gitmeseydim o hastaneye.
Kubraa06 melaly ya gerçekten mi inşallah doktorum gelir o zaman siz ne zaman doğum yapmıştınız doğum ücretini söylemiyorlar sadece doğum paketini öğrenebildik
melaly Kubraa06 ben ilk doğumumu yapmıştım yıllar önceydi. O kadar yüksek paralar verip ben doktorumun gelmeme riskini göze almam. Şuan alsancakta özel muayenesi var doktorumun ona gidiyorum. Doğumum anlaşmalı hastanesi olan galende olucak. Bir önceki doğumumda bu şekilde olmuştu.