Sonunda bende yazdım :))
36+0 da kontrol hem sezeryan günü almaya gittim doktor ekrana baktiginda suratı değişti direk bana Tuğba suyun bitmiş dedi.. ben kalakaldım hissetmedim çünkü meğer tuvalet esnasında az az gitmiş haberim olmadı bebeğin hareketleri iyi olduğundan hiç anlamamıştım. Beni direk nstye yolladı bakalım kalp atimina iyiyse pazartesi alırız kötüyse hemen dedi nstye girdim çıktım doktoruma verdim iyi değil hemen yatış dedi ben ağlamaya başladım🥹 hazırlıklı değildik eşim direk oğlum ile eve gitti benim işlemlerim yapıldı onlar valizi getirene kadar ben ameliyat oldum odaya alındım direk baktım odayı süslemeye başlamışlar:)) ve dedem öldü o gün ailem memleketdeydi kimse yoktu eşimden başka akşam direk annemler yetiştiler..
Gelelim ameliyata önlük giyildi anestezi.uzmani odama geldi tanıştık sohbet etti benle direk çok iyiydi ameliyathaneye alındım orda da çok iyi kadro vardı çok pozitiflerdi iğneyi hiç hissetmedim o an zaten stresliydim titriyordum. Sonra yatırdılar beni sıcacık oldum direk yatınca sonda takıldı acı sıfır dokunmalari hissettim .. direk başladılar zaten bitmiş bile anlamadım bişey çok hızlı gelişti :)) bebeğimin haftasına göre kgsu güzeldi yanıma verdiler direk şuna 3 günlük olduk agrilarim azalmaya başladı ikinci olduğu için ağrım çoktu ilk gün .. Allah’ım hepinize sağlıklı doğumlar nasip etsin inşallah sağ salim kavusursnz inşallah 🙏