Selam herkese, detaylıca ultrasonda bebeğimin tek ayağında içe dönüklük olduğu söylendi. Ağır görünmüyormuş. NIPTY yaptırmıştık ama o sadece down sendromunu tarıyormuş, genetik ile birlikte haftaya tekrar değerlendirip amniyosentez istenip istenmeyeceğine karar verilecek. Amniyosentez yaptırıp komplikasyon yaşayan var mı? Tek ayak Pev tedavisi için ortez kullanmak zorunlu mu ortez olmadan ya da yıllar sürmeden geçmez mi? Çok ağlıyorum durduramıyorum kendimi…