1234smgl Kızlar selamlar adetim 3 gün gecikti betam 430 çıktı sizce çok düşük mü Morelim bozuldu çok düşük gibi geldi uygulamaya göre 4+3 oluyoruz
Sss1947 1234smgl kesinlikle düşük değil benim 132 çıkmıştı doktor gayet iyi dedi ikinci beta artış gösterirse hiçbir sorun yok 🌸
Busranur_mnts 1234smgl normal canım 2 gün sonra yine kan ver düzenli artışı göre çok daha düşük değerlerle öğrenenler vsr benim adet günümde 92ydi
Nesli664066 1234smgl benim de 4 gün geçti ne test yaptım ne de kan verdim bekliyorum bakalım belki adet olurum diye
1234smgl Nesli664066 öncelikle hayırlısı olsun 🙏 benim işlerim biraz karışık bir 36 haftalıkken ölü doğum yaptım aşırı üzücüydü çok şükür sağlıklı bir oğlum oldu şimdi 5 yaşında geçen sene kardeş istedik bir kimyasal bir Skar gebelik oldu malesef kötüydü oldu yeniden cesaret ettik o yüzden herşeyden tedirginim
Nesli664066 1234smgl çok geçmiş olsun herşey gönlünüzce olsun benim de 2 düşük var kaç aydır testler boşa gidiyo hep erken yapıyordum ama şuan yapasım gelmiyo sanki yok ki gibi bişey biraz daha zaman geçsin olmazsa yaparım bi kaç güne