Sss1947 Duyguceren canım eve gelince eşim çok heyecanlandı saat 6 da yaptım bide şimdi ikisini atayım yine bi baksana
Sss1947 Sss1947 alttaki değilde 6 da yaptığım oldu sanki durdukça oldu oda sanırım bozuk mu acaba test ya
Duyguceren Sss1947 kız var işte normalde idrarın seyrelir çıkmazdı ama baksana çıkmış çıplak gözle daha iyi görebilirsin
Ftmn123- Sss1947 Kaç gün kala yaptınız bende yapmıştım ya hatırladınızmı pardon benimki adete 11 gün kalaydı yeni hesapladım.
Ftmn123- Sss1947 Valla dün çlbirdeb bire bademciklerin geldi kız hastalandım halı yıkamıştım soğuk değmişti bana daha da test yapmadım canım ama bu Cumartesi günü erken gebelik testi yapacağımda bakalım hayırlısı.
Sss1947 Ftmn123- havalar halı için soğudu canım artık dikkat et kendine 🌸 az kalmış cumartesine ama insan dayanamıyor işte her an yapmak istiyor böyle ben gibi 🤭
Sss1947 Ftmn123- bilemiyorum ki ben daha yapmıcam diyorum yine kendimi yaparken buluyorum işte en güzeli adet geçmesini beklemekte elde değil
Sss1947 Duyguceren cıplak gözle göremedim ki ya canım biraz daha bekleyip pazar günü bi erken gebelik yaparm olmadı 🌸🌸🌸🥰
busraggyy Canım neden erken gebelik testi yapmadın ki kaset testler biraz geç olunca belli ediyor diye biliyorum bende silik çizgi görüyor gibiyim ama emin olamadım 🌸
Sss1947 busraggyy canım bat zaten daha çok var sadece evde varken kafam hep orada bende yapayım bitsinler rahatlayım dedim 🌸 ilk gebeliğim kürtajla sonlandı o sürpriz bir bebekti o yüzden o sürprizi hep yaşayacak gibi hissediyorum kendimi biraz da psikolojik 🌸
Esma006 Sss1947 daha çok erken ben 15 gün kala öğrendim 18 değerle tabi kimyasal oldu ama öğrenen illaki vardır ama kendini biliceksin Erken mi yumurtladim diye