22.haftadayım ve gastrit sancılarımla beraber çok kötü bir hal almaya başladı çok eziyet çekiyorum bebek her hareketlendiğinde hâlâ sürekli kusuyorum her sabah safra kusma olayı var birde tabiki rahat bi uykum yok çok yıpranıyorum benimle aynı durumda olan annelerimiz var mı acaba varsa nasıl başa çıkıyorsunuz?