Kızlar merhaba dün doktora gittim bebeğim 32 haftalık kilosunun biraz az olduğunu 2 haft geriden geldiğini söyledi böyle bi durumu yaşayan var mı neler yemeliyim ve yediğim şeylere çok dikkat edersem bu fark kapanır mı lütfen yardımcı olun çok moralim bozuldu