Bu gönderiyi bilgilendirme amacli yaziyorum. Hazal hanim tatli dilli, guler yuzlu bir kadin ben de oyle oldugu icin kendisine gittim. Hamileydim ve basindan beri kendisine muayene oluyordum. Bana miyomlarin oldugu icin surekli insallah normal dogum yaparsin diyordu ve korkuyordu. Sezaryan konusunda kendisine hic güveni yok. O yuzden her zaman normal doguma yonlendiriyor. 3 aylik hamileyken aniden suyum geldi ve bebegimi kaybettim. Bana miyomdan Kaynakli düşük yaptigimi soyledi ama hamile kalmadan once kac doktora gittim hepsi miyomun hamileligini etkileyecek yerde degil dediler. Kendinden o kadar emin konustu ki miyom ameliyatı icin doktor arastirdim uzun sure. Sonrasinda emin olmak icin 2si profesör 5 doktora daha gittim miyomla alakasi yokmus. Onun yuzunden nerdeyse miyom ameliyatı olacaktım. Uzun lafin kisasi kendisi sorunsuz gebeliklerde iyi ama bir sorun yasarsaniz vay halinize. İnanilmaz tecrubesiz biri. Bu yuzden asla tavsiye etmiyorum