Leontiine öncelikle kendinizi hiç kasmayın bende normal doğum yaptım nefes egzersizleri vs hepsini izlemiştim ama o sancılarda hiç biri aklıma gelmedi 😅 kendimden daha iyi bir performans bekliyordım ve malesef süreci düzgün yönetemedim ama bi şekilde doğdu bebiş ve evet sanki 1 dakika önce kıvranan ben değilmişim gibi bütün ağrılar bıçak gibi kesildi sonrası gerçekten çok kolaydı iyi ki normal olmuş dedim, sancı çekerken 100 kere beni sezeryna alın diye bağırıyodum iyi ki dinlememişler 🤣