kızlar size bisey danışmak istiyorum suanda 27 haftadayim dün dr sata göre 2 hafta geri oldugunu söyledi boyu kilosu iyimis nasil oluyo anlamadim. Sorun olmicagini 3 hafta geri olsaydi skinti olurdu dedi. O arayi nasil kapatirim ne yapmam gerekiyo bilmiyorum. Dahada geriler diye korkuyorum böyle bisey yasayan varmi aranizda. Hem gerileme olduguni söyledi hemde 1 ay sonraya tekrar randavu verdi normalmi sizce 😞