cutebabymomm Kızlar iyi geceler yeni gün itibariyle 12+0 ım haftaya pazartesi genoksa kan vereceğim. Sizce geç mi kalınmış biraz ? Ayrıca genoks cinsiyette yanılma yapmıyor değil miiii?
meliiissss cutebabymomm 10.haftadan sonra istediğiniz zaman yaptırabilirsiniz geç değil bende yanılma olmadı iki doktorumda erkek dedi dna sonucundada erkek çıktı
Leontiine cutebabymomm geç değil normal canım yanılma ihtimali olmaz yani %1 falan o da raporu giren kişilerin hatası olabiliyormuş o da çok çok nadir bir ihtimal
Mucizem522 cutebabymomm bende 11+5 im genoksta yaptırmak için 12. Haftanın dolmasını bekliyorum. Doktorum 12 den önce vermememi kanda hücrelerin iyi iyi çıkacağını söyledi
cutebabymomm ecemingo 5 bin nakit geri kalan karta taksitliydi 14.500 dü 5 bin elden nakit verilmezse 16.500 dü galiba hemen hemen böyleydi yanlış hatırlamıyorsam
cutebabymomm Glyk ben pazartesi günü intergende yaptırdım sabırsızlıkla bekliyorum muhtemelen haftaya çıkacak
zeyyynep umarım sonuçlarınız güzel gelmiştir❤️🙏🏻 ben genoksa yaptırdım, cinsiyette de yanılma olmadı ultrasonda da aynı cinsiyet çıktı