Seraphenden henüz yürümeye başlamadı ama ilk adım arabasıyla vakit geçirirken farkettim sağ ayağı dışa doğru basıyor. başına gelen var mı geçici bir durum mudur? doktor kontrolünde belirteceğim ama sizlerede önden sormak istedim.
PapatiA Seraphenden normal canım benımkide daha ilk yürüdüğünde bu ayağını düz atardı bırını dışa doğru atardı sonra duzeldı ama takıp et barız çok fark var ve devam ederse doktoruna sorarsın