Sağlıkla sıhhatle kucağımıza alalım yavrularımızı hepimiz inşallah 🙏🏻 Son 12 gün benimde sezeryan olucak perşembe günü gidicem muhtemelen gün verirler endişe ve korku var istemsiz 2.ci doğumum olacak bir yandan kızımı arkamda bırakıp nasıl doğuma gideceğimi düşünüyorım bir yandan bebeğime sağlıkla kavuşayım tek isteğim o diyorum çok zormuş gerçekten 😢😢