Yagmurerol maalesef evde daha ince seylerle tartiliyoruz sanirim. 88 le hamile kaldim gittim ilk kontrolde 90 ciktim 😑 sinir bozucu. Sonra doktora dedim ki ayakkabilarim cok agir cikarayim mi yok yok kalsin dedi evde koca ayakkabilarla tartilmiyorum ki 😁 sabah tuvalete cikiyorum afedersin tisort ve taytla tartiliyorum. Doktora giderken bir de kalin giyinmek zorunda kaliyorum soguk diye eee su iciyorum bebis net gorunsun diye rahat 1 kilo da su bunlari da eklersek bence doktor tartisi rahat 15 kilo fazla tartiyor moral bozmayalim birlik olalim hamişler biz hamiş insanlarin hormonlari tavan yaptigi icin onlar bile fazladan kilo sayilir stres yapmayin bebişler hisseder falan aman 😁