kayraninannesiiii zerax ben hep musteşa kulanmıştım oğlum çok alerjık ve egzaması olduğu için bitek o iyi geliyordu
aybike2212 zerax benimde kızım şuan 4 yaşında 3 yaşına kadar mustela kullandım ikinci çocuğuma da mustela kullanmayı düşünüyorum nasip olursa
Sss1947 zerax bir tanıdığım bir kimya labaratuvarında çalışıyor o hep Mustela önermişti bebekler içinde büyükler için güneş kremi olarakda
Havin49_ kayraninannesiiii bizimde aynı dalin atopik egzema yaptı mustela çok iyi geldi ve tesadüfe bakın oğlumun adı da kayra😆😍
aybike2212 PapatiA şuan İzmir büyükşehir belediyesinin gönderdiğini kullanmaya başladım açıkçası pek ümidim yoktu ama benim kızımın saçlarına çok iyi geldi
Havin49_ zerax ben oğlumda ilk dalin aldım atopik egzema yaptı bizde fiyatı daline göre bi tık pahalı ama oğlumun yüzündeki yarayı direk geçirdi ve hiç Koçak ola dı 10 aydır mustela kulanıyorum çok memnunum
kayraninannesiiii Havin49_ bizde dalin uni bayby fln kullandım hiçbiri iyi gelmedi tam tersi iyice azdırdı mustela tek geçerim ay ne güzel demeki bu isimdekiler hep alerjik bebeler 😬
Havin49_ kayraninannesiiii olabilir cnm ben dalğnden doktor tavsiyesi ile mustleya geçtim sağolsun iyi geldi