tanemm19 ben geçen sene yaşadığımı anlatayım size. Adet olmam gereken gün beta verdim 22 çıkmıştı hamileydim. O akşam kanamam başladı kimyasal dediler. İki gün sonra tekrar kan verdim 53 olmuş sağlıklı şekilde artıyor. Kadın doğuma git dediler. İki gün sonra tekrar kan verdim 110 olmuş artış çok iyi ama kanamam hala var. Kadın doğuma gittim muayene etti kanama alanı görünmüyor dedi. Üstüne görme olmuştur dedi. Bir hafta adetim sürdükten sonra bir ay lekelenmem oldu şüphelendim tekrar kan verdim 22ye düşmüş sonucum. Doktor kimyasal geçirmişsin dedi. Adet olmadım tekrar kan verdim değerim 110a yükselmiş sonra 135 155 şeklinde düzensiz ilerledi. Ve aralık ayında dış gebelik geçirdiğimi öğrendim kürtaj oldum, Şubat ayında tüpümden tamamen düşmüştü. Yani beta yükselip kanama varsa bu da dış gebelikten olabiliyor ama umarım sizinki değildir