mervebayrram en son reglim 1 ekim normal de şu an 3+5 olmam lazım ama doktor 5+4 dedi şimdi neye göre hesaplicam ben
seydayar mervebayrram benim cok kafam karisiyor bu islerde ya 😅 o zaman mantiken ustune gormus oluyorsun yani