3kedili2bebekli Bu bilgiyi nereden edindiniz tam olarak? Çocuk ateşlenince 3 günden önce gelmeyin diyen hiçbir ülke yok maalesef yanlış bilgilendiriliyorsunuz ve bu bilgiyi yayıyorsunuz. Gerekmedikçe bizim doktorlarımız da çağırmıyor zaten. Ayda bir gebelik kontrolüne gitmemizin sebebi bebeğin kilosu, karın çevresi, kafası vesaire ileride olursa birçok problemin işareti olabileceğinden ve bu durumun anne karnındayken kontrol altına alınabileceğinden. Sorun varsa iki haftaya kadar da inebiliyorlar. Neyse ki gerçekten bahsettiğiniz ülkelerdeki gibi ücret mukabilinde değil de sorun olduğunda hemen ulaşabiliyoruz doktorlara.