pembeayakkabilikiz Aloska hıssetmez olur mıyım kızımla uyuyorduk baya sallandı ıkı kere elim ayağım tıtrıyor havada yağmurlu ve soğuk 😔 allahtan esım ızınlı evde yoksa kafayı yerdım 😔
nnisanannesiii orgunaryus neresindensiniz acaba ben Beypazarındayım hissetmedim ama hissedenler çok olmus
mercimegin_annesiii pembeayakkabilikiz nerede oturuyorsunuz bizim burada yağmurlu gökgürültülü bayada salladı
millk Kütahya Tavşanlı hissetildi baya baya ama bana bı kal geldi o an içi hiç yerimden kalkmadim isim baya telaş yaptı çıkalım diyo otur dedim geçer şimdi 🤣🤣🤣
Ozlemkaan Aloska bursada baya hissettim eşim gece vardiyasında evde kızımla tekiz napıcağımı şaşırdım o an tek yapabildiğim odaya kızımın yanına gelmek oldu meleğim habersiz uyuyor rabbim hepimizi korusun evlatlarımıız bize bağışlasın sinirlerim bozuldu valla
ArasMom__ Aloska çok hissettim kütahyadayım depreme 66 km uzaklıktayız hemen bebeğimin beşiğinin yanına koştum 🥹🥹