Kızlar ilk oğlum 39+3te suyunun azalmasıyla suni sancı verilerek 4 saatte doğumum gerçekleşmişti sancı verilmeden önce 2 cm açılmam vardı tabi ben o 4 saatte öldüm tekrar dirildim. Şimdi ise 2.hamileliğim 2.ler daha erken gelir derlerdi 39+2 olduk ne bi sancı ne bi kasılma var hurma yiyorum egzersiz yapıyorum ama ümidim kalmadı ben istiyorum ki 3 4 cm açılmam olsun suni sancı alıcaksamda belirli bi açıklığa ulaşmış olsun daha kolay olsun istiyorum 2.ler daha rahat doğar daha erken gelir diye ümit verdiler doğmak bilmedi kendi sancısını çekip doğuranlara aşırı özeniyorum şuan. Tekrar suni sancı almak alttan muane edilmek beni aşırı geriyor ilk doğumdan hatırlıyorum çok zordu. Sizlerde durum ne sancılanmak yada açılmanın olması için ne yapılır başka acaba? İlk oğlumu 2840 doğurdum 2.bebeğim geçen hafta 3400dü bu hafta kaç oldu bilmiyorum kiloyla doğumun bi alakası varmı?