kbraa2727 Kızlar Sezeryan olmaktan hatta spinal olmaktan o ameliyat ortamına girip nefes alamam diye korkuyorum anksiyete bozukluğu var zaten bende. Ayy nasıl yapacağım ya panikten orda kesik atıldığını hissedersem yani hissetmesem bile psikolojik öyle olursam delircem düşünmekten İlk doğum nasıl olacak bilmiyorum
ozgul__ kbraa2727 hiç korkma bende de anksiyete vardı sağolsun hemşirem çok iyidi bir saniye elimi bırakmadı sürekli ağladım vazgeçtim doğurmucam felan dedim zaten o an panikle iğneyi hissetmedim sonra uyuşmadım felan dedim emin olmak içim ayağımı gıdıklamışlar sonra birden bebişimin ağlama seslerini duydum 50 gün sonra ikinci bebişimi alıcam kucağıma yine aynı panik aynı korku var yani kim ne derse desin şu an burda o an farklı oluyor kötü şeyleri okuma çok kolay çok kısa bir işlem sonu çoook çok güzel hepsi unutuluyor bol bol dua et 🥹♥️
Daisyy000 kbraa2727 spinal olmaktan İnanın hissetmiyorsunuz bile bunu…Ki bana 8 defa yapıldı… Bende aşırı paniktim o yüzden gözümü hiç açmadım, etrafı görünce daha panik olurdum. Gözümü kapatıp dua ettim… Ameliyat süreci inanın zor değil. Ben sonrasında zorlandım
kbraa2727 ozgul__ Yaaa Evett çok korkuyorum işte heyecandan tansiyonum kalbim durursa falan neler neler kuruyorum kafamda bir yandan da çok kızıyorum kendime inşallah senin ki gibi olur iyi hemşirelere denk gelirim bende 🥹 Sende sağlıkla alırsın inşallah kucağına canım 🌸
kbraa2727 Daisyy000 Ya kimisi hissediyorum hissettim falan diyor ya bu mümkün değil diyorlar anesteziciler ben anlamadım. Sonu illa kötü ama bebeğim yanımda sağlıkla olsun o anı atlatsam daha çok rahat edeceğim
sevilayalp kbraa2727 canım emin ol o an sadece bebeğine odaklaniyorsun o anı kavuşmayı sabırsızlıkla bekliyorsun.Yani kendini unutuyorsun bı nevi bu arada çok konforlu spinal emin olabilirsin her anına şahit olacaksin 🥰
sevilayalp kbraa2727 ilk oglusumda ben oldum hiç bisey hissetmedim iğneyi asla hissetmedim mesela 🥰Yani iyi şeylere odaklanıp motiveni yükseltmek varken niye bu telaş 😄Sen iyi hisset herşey yolunda olacak inşallah
kbraa2727 sevilayalp tabikii çok doğru haklısın ama işte ben fazla telaşlı ve takıntılıyımm maalesef keşke evet öyle olmasamm umarım çok güzel geçer biter🥹
juli_naz kbraa2727 tansiyon sorunun varsa Bunu sezaryen öncesi konuş doktorla … benim de 30 Ekim sezaryen,evet düşünüyorum hangi anestezi vs … ama bebeğimi de bir an önce görmek istiyorum🥰
juli_naz kbraa2727 şimdi kadin doğum doktorumla konuştum ve yarın hastanede randevum var .. sezaryen önce yapılması gereken kontroller yapılacak ve anestezi uzmanı ile konuşcaz ve yatın kararımı vericem
fatmanur225 kbraa2727 canım çok yakın zamanda sezeryan yapan birisi olarak bu söylediğin herşeyi düşünerek o ameliyat masasına yattım bin türlü korkuyla ama benim ebelerim çok ilgili oldukları için beni rahatlattılar bir yandan benimle konuştular bir yandan da sırtımdan iğneyi vurdular ben hissettim tabi iğne acısını ama çok değil gerisi alt tarafım ful uyuştu kesiyi felan hissetmedim ama dokunmalarını felan hissediyordum zaten bir zamandan sonra oradaki soğuktan titremeden hiç birşey hissetmiyorsun ben bir saat titremeden kendime gelemedim titreme bitip uyuşmam geçince ağrıları hissetmeye başladım ondada hep gelip ağrı kesici veriyordular hafifliyordu ağrın ama normal doğum gibisi yok bence toparlanman daha hızlı oluyor sezeryan öyle olmuyor alt karın bölgemde hep bir ağrı oluyor . Ve şuanda yine hamileyim oda sezeryan olcak
kbraa2727 fatmanur225 Yaa uzun uzun anlatmışsınız çok teşekkür ederim ama işte normal doğumdan da Çatım darmış ve bebeğin kanalda sıkışması vs gibi sorunlar olursa diye daha riskli geldii bana
fatmanur225 kbraa2727 benim de hep kontrole gittiğim doktorum ilk başta bana normal doğum yapamazsın dedi .bende başka bir doktora daha kontrol oldum oda hiç bir sorunun yok normal doğum yapabileceğimi söyledi ben zorunlu sezeryan oldum orası ayrı suni sancı verdiler sancım oldu halde o yüzden bebeğim kalbi durma noktasına geldi apar topar sezeryana alındım
fatmanur225 kbraa2727 asla korkmayın bebeğinizi kucağınıza alınca herşeyi unutuyorsunuz ona kavuşmayı düşünün sadece rabbim yavrularımızı sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
kbraa2727 fatmanur225 Yaa işte gerçekten bazen çok riskli normal doğum bebek için de bencede en azından 15 20 dk ameliyat önemli olan bebeğimin sağlığı bende öyle olayım