Kızlar 42 günlük anneyim bebeğim önceden güzel emiyordu bende günde iki üç kere sağım yapıp biberonla veriyordum lansinoh yada Philips avent yenidoğana uygun olan biberonla ama şuan beni emmiyor daha doğrusu ilk emiyor bir kaç dakika sonra uykuya dalıyor hemen zorla topuklarini Sika Sika emzirmeye çalışıyorum ve çok zorlanıyorum biberonda içiyor ama birde çok uyumaya başladı derin uyuyor uyandiramiyorum bilen varsa yol göstersin lütfen