dlraaclsz Selam kızlar 38+1 günlük hamileyim ikinci gebeliğim ilk doğumum zorunlu sezeryan olmuştu 2.cide heralde sezeryan olacak devlet hastanesine gidiyorum oraya takipliyim henüz gün vermediler perşembe günü kontrole gideceğim heralde gün verirler gittiğimde . İlk doğumum özelde olmuştu doktorum muayeneye gittiğim bir günde birden doğuma aldı çok panik olmuştum hazır değilim falan demişim şaşkınlıktan . 2 cide doğum planlı olacak ama yine de korkuyorum endişeliyim var mı böyle olan aramızda nasıl atlattınız bu süreyi ne yapmak lazım 😌😢
sevgidolubiranne dlraaclsz neden birden doğuma alındınız bi sorun mu vardı ki Devlette bi çok arkadaşım yaptı öyle bişey duymadım kendinizi korkutmayın inşallah sorunsuz geçer ❤️
minikkalp2 dlraaclsz ilk doğumumda ne yaşayacağımı bilmediğim için çok korkmustum. Kendimi hep bi ameliyat psikolojisinde tutup bebeğimi bile gözüm görmemişti. Simdi cok sakinim. Cocuklarıma odaklanacağım en fazla 3 gün ağrısını cekeceğim yanımda destekcilerim olucak diye kendimi telkin ediyorum. Son 11 gün
Ceylanayaz Bende aynı şekildeyim 37. Haftamdayım hala gün vermedi pazartesi insallah verir en azından hersey biranda olmaz umarım
Ceylanayaz dlraaclsz evet korkuyorum ilk sezeryanda bilmiyorsun ne yaşayacağını bunda her şeyin farkındasın 😂
iz_l344 Aslında ilkinde bilmeden girmenin korkusu var 2.cide herseyi bilip sadece arkada bırakıp miniklerimizi girdiğimiz için Bi korku var. Neler yasiycamizi biliyoruz rahat girin bende 3.ye gircem korkmuyomuyum korkuyorum ama nelerle karsilascmi biliyorum sadece 2 yavrum için daha duygusal bakıp korkuyorum 🥲🥲🥲
dlraaclsz iz_l344 devlet hastanesinde mi oldu doğumlarınız peki benim ilki özel hastane oldu ikinci devlette olacak sezeryanda doğum esnasında yapılanlar hissediliyor diye duydum devlet hastanesinde yani bazıları çok canım acıdı falan diyorlar bel altı uyuşmada bilginiz var mı acaba bana genel anestezi uygulamıyor doktorlar çünkü bel altı uyuşma oluyor nasıl oluyor devlette sezeryan bilgisi olan paylaşabilir mi acaba
iz_l344 dlraaclsz devlette olmadım hepsi özeldi ama aciyo diyenler bence fazla büyütenler gözünüz korkmasın yani sadece hareket olaylarını hissediyorsunuz karninizin cekistirildigini bebek çıkarken yukarı yarından bastieildigini ama bunlar acı olarak değil normal his olarak hissediyorsunuz ben belden uyusturmalj oldum sadece bunları hissettim amaa hiç canım yandı dicek bisey olmadı diyende gerçekten abartandir rahat girin bisey hissetmiceksiniz
dlraaclsz sevgidolubiranne çatı darlığından dolayı normal doğum yapamayacagımı söylemişti doktorum muayeneye gittiğim bir günde boşluk olduğu için alalım seni doğuma beklemeye gerek yok demişti bende haliyle bir sorun mu var acaba diye düşündüm halbuki bekletmemek içinmiş ☺️
sevgidolubiranne dlraaclsz bana da bebek çok iri olduğu için sezeryan yapalım dedi olayın şokuyla kabul ettim ama korkuyorum umarım pişman olmam
evin379_ Benimde ilk doğumum plansız gelişti, bebeğimin sıvısı bitmişti ve sabahında ansızın sezeryana aldılar hiç kendini olsız birşeye hazırlama gğzel olacak ki tecrübelisin benimde ikinci gebeliğim ve bundada sezeryan olucam.