Merhaba kızlar. 11+3 deyim ve ilk önce kafamın arkası enseye doğru ağrımaya başladı. Ondan sonra kulak içim ağrımaya başladı. Şimdi de burnum tıkanmaya başladı. Galiba grip oluyorum. İlerlemeden ne yapabilirim? Benzer durumu yaşayanlar neler yaptınız ve en etkili yöntem nedir? Limon,mandalina,çilek gibi şeyler tüketttim ana daha fayda edecek birşey gerek.