sinosss133 kızımda bol ekşi yedim aşırı kustum doğuma kadar kustum neredeyse hep yorgun halsiz bitkindim kanamam ve lekelenmelerim oluyordu 2. Gebeliğim acayip tatlı yedim ekşidin turşudan tiksindim bulantım yok arada bir oluyor enejiğim daha rahatım yüzüm güzelleşti cildim pürüzsüzleşti. Ama Buda kız 😂