mrveasf
Valla kilo alsın diye ekstra birşey yemedim sadece tatlı çikolata yedim canım çok istedi doktor da meyve mi yedin sen diye sordu ben de meyve yemem çok fazla hatta nerdeyse hiç ama tatlı yedim dedim bir de kaşarı sordu kaşarı mı çok yedin o nu da çok yemedim. Tatlıyı azalt hatta kes dedi şuan çay bile içemiyorum 🤦🏻♀️ Suyum da sınırda çıktı şekeri tatlıyı kesersen normale döner dedi bakalım 🤷🏻♀️🤷🏻♀️ Önce 3.800 ölçtü sonra 3.500 dedi açıkçası çok da inanamıyorum kilosuna haftaya tekrar gideceğim .