Teodorus Sevgili anneler merak ettiğim bir konu var ikinci doğum ilkinden daha önce mi geliyor mesela ben ilk doğumumu 38+5 te yapmıştım acaba bu daha mı erken gelir ? Sizin nasıl oldu yazarsanız sevinirim
Hazaldmrhn Teodorus ilk oğlumu 39+3te doğurdum suyu bitmişti suni sancı verildi. 2.hamileyim daha erken gelir haftasını beklemez dediler 39+1deyim sancıyı geçtim kasılma bile yok.
Teodorus Hazaldmrhn inşallah hemencecik gelir kendi sancılarınız ben de suni sancıya kalır diye korkuyorum daha zor diyolar
Gullyy Teodorus ilki 37+5 suni yine 3.ye hamileyim 2 güne 40. Haftayı tamamlıcak 29 ekim suniyle başlatılacak kızlar erken gelir deniliyodu her çocuk farklı