Pink29 ya tabiki olur cnm ama açılmayla giden insanlar bile çok zorlanıyor ondan dolayı bide özelikle devlet e gidiyorsan seni ölü gibi nst ye bağlıyorlar bi hareket olmadığı için açılma olmuyor süreç uzuyor o acıya değmez diye düşünüyorum benim 1 cm di suni almadan açılmam olmadı ama suni ile beraber doğumum 16 saat sürdü doktorları dinlemedim ben hepsi sezeryan uygun görmüştü çatın dar olduğu için açılmam yavaş ilerleyince çok ağrı çekiyordum acı eşiği yüksek bi insanım doktora sezeryana al dedim malesef suni verdik bununla açılman olmazsa sezeryana alırız dedi