Arkadaşlar 8 haftalık hamileyim , doktor kesenin sağlıksız olduğunu , şeklininde düzensiz olduğunu boyunun normalde 10 milim olması gerekirken 8 buçuk milim olduğunu gelişimin yavaş olduğunu söyledi. Kese etrafında kan pıhtıları varmış muhtemelen kendini atmaya çalışıyordur diyerek progestana başlattı . Başına böyle bir durum gelen varsa paylaşabilir mi. Kalp atışını hala duyamadık haftaya bir umut . 🙇🏻♀️