medisinbebisi 7+2 günlük hamileyim kan ve idrar tahlili verdim bugün sonuclardan biri kafamı karıştırdı bakar mısınız
Alparslanmomm medisinbebisi çok kusuyor musunuz benimde o haftalarda aynıydı 56 küsür çıkmıştı 3 gün sonra tekrar baktığında bol su içip gitmiştim o süre zarfında 32 ye falan düşmüştü
esrafi5 medisinbebisi benimde aynı canım 65 çıktı doktorumla görüştüğümde gebeliğin ilk aylarında yüksek çıkabiliyor demişti 1 ay sonra tekrar bakcaz dedi duruma göre değerlendircek bende 7+1 im
Lyyda11 Alt ve ast karaciğerle alakalı olabiliyor kolestaz olabilir kaşıntı var mı doktorunuzla konuşun safra asidi testi ister
medisinbebisi Alparslanmomm kusma değilde mide bulantım çok fazla öyle ki bulantı olsa da bazen kusamıyorum ya çok garip
Alparslanmomm medisinbebisi Anladım benimki aşırı aşırı safra kusmaktan sıvı kaybından oluyordu ilk hamileliğimde de yaşamıştım. Doktor düzelmezse Gastroenteroloji ye yönlendiririz demişti
medisinbebisi Deletedmom_297 63 kilo /168 boyum. Hep sağlıklı besleniyorum aslında ama daha da dikkat edeceğim