Merveykar Kızlar cinsiyeti 10 haftada öğrenen varmı? Doktorum 10 haftalık ken gel cinsiyeti yazıp vereceğim dedi hatta zarfı bile şimdiden verdi😀
Busrabbygt Merveykar 12-14 haftalarda belirginleşiyor ama en net 16. Haftada söylüyor doktorlar benim 2 gebeliğimde de çevremde de hep öyle oldu. Eğer fetal dna yaptırdıysan orda çıkıyor :)
Nurseoz55 Merveykar fetal DNA yaptırırsanız orada çıkar onun haricinde 12. Haftada cinsel organlar ayrışmaya başlıyor ben 22. Haftamda öğrendim 🙃😇
cennetmelegininannesi Merveykar ben ilk kızımı 11. Haftada net öğrendim direk kız dedi ve hiç değişmedi bu gebeliğimde de 11.3 teyim bunada bir tık kıza benzettim dedi net demedi ilerleyen haftalarda değişebilir de dedi
Merveykar Busrabbygt hayır yaptırmadık 6+6 da gittiğimde 10 haftalıkken gel cinsiyeti yazıp vercem dedi bende şaşırdım
Busrabbygt Merveykar ay inşallah doğru olur çünkü ilerleyen haftalarda Organlar belirginleşiyor hadi hayırlısı bakalım :)
Merveykar Gurbetci1anne öylemi bakalım haftaya 10 hafta oluyo gidcem ne diyecek😀 erkek kardeşimide annem 10 haftada öğrendiğini söylüyor
Gurbetci1anne Merveykar devlet hastaneleri 16. Haftada söylüyor bunun sebebi de kürtajın önüne geçmek. kürtaj için zaman aşımından sonra söylüyorlar çünkü bazıları cinsiyeti beğenmeyip aldırmak istiyor
Merveykar Gurbetci1anne özel klinik bahsettiğim yer bakalım Hayırlsıı olsun türkiyede değilim yurtışındayım☺️
Merveykar cennetmelegininannesi evet demekki oluşmaya başlıyor doktorlar görebiliyor kemik yapısına göre de anlıyorlar bence tecrübeden
cennetmelegininannesi Merveykar evet ilk kızımdaki doktorum net dedi. Ben kemik yapısına göre diyorum cinsiyeti dedi ama bu doktor bir tık benzettim ama diğer haftalarda erkekte olabilir dedi bu net demedi bir tık benzettim diye bit ibare olamaz 😂
Merveykar cennetmelegininannesi bakalım bikaç hafta sonra belli olur canım yaz buraya merak ettm doğru oluyormu olmuyormu bende 10. Haftada gidecem yani haftaya 😀